slide show

Curls



Sånahär lockar fick jag efter att jag gick i spöregn och när det var fuktigt i natt + att jag har haft håret i en knut innan jag tvättade det, hehe..
K I T T Y ♥

sv: Fint ! :D

Girly

spö regn är bra för håret:)'

ha en trevlig kväll hittar du på+

kram girly

Josip

du borde ge min kompis tips hon får aldrig till det! :D

Kajsa

Allt bra, själv då ? :)

En modells & statist liv

Hej! Omg, vilken intressant blogg du har! Skulle gärna vilja att vi lade till varandra på bloglovin! :)

alexandra

haha, jag också fast de har hål så därför måste jag köpa nya (:

cammie

Vill du ha bloggsvar?

http://tuschaa.blogg.se/2010/april/utlottning-pa-bloggsvar.html

Saga

sv: tack desamma

Sophia

Glad påsk!!!!!!!! =D

OLIVIA ♥

Fin blogg =)

Albina

Allt bra med dig? :D

Jeanette

Sv: Så lite så. Sovit gott?:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: