slide show

ASK ME!

Ska nog börja med en dagens fråga, alltså ni får fråga nåt så svarar jag ;) kan fortsätta som jag gör nu, tvärtom alltså.. ska blanda lite. Så fråga på! Ni kan fråga vadsomhelst (inte för privata frågor)


f

okej :D



allt bra då? :)

linnea

Sv: tack, det har jag. Har du?

michelle ♥ | michellemaiga.blogg.se

sv; Hejhej ! Ja det är det :D Med dig då ? =)

Kram Michelle

deniiise :)

Tack, den ser riktigt bra ut! =)

bella♥

fin blogg du har :)

hur mår du idag? kram <3

Anonym

tack finaste du! :)

ida eskilsson

sv; hej! fin blogg du har!

jo jag har haft de bra! har du? :)

tove

okej jag håller med ahlgrens bilar är gott ;)

Anonym

varför gick du om en klass?

Cassandra

sv: glad påsk på dig med :D



hm.. favoritgodis?

ellinore sånge. (highfive.blogg.se)

tack så mycket! :)

Sara

Sv; Okej, har du påsklov nu?

lina

Hej, tack det har jag haft, har du? :)

Em

Detsamma :) vad har du haft för dig?

amanda

Hejsan, jo det har jag haft :D hur har din dag varit då?

Jennie

Vilken låt är din favvo låt?

Daniel Vardakis Lembke

Vad kan jag göra för att förbättra min blogg, tycker du? :)

M A R i E (Mandelström På Ärten)

Ja, underbar! Man blir glad när solen kikar fram. =)



Favoritplagg?

Hanna

vet inte om jag har ställt en fråga innan men i så fall ställer jag en till ;) vet du vad du vill jobba med när du blir stor? :)

Jossan

Sv: jo dagen var bra. Händer idag för dig då?

Alva

sv: hej, jag hade en sjukt bra dag, hoppas du också hade det ! fin blogg :)

karolina

jätte fin blogg du!

titta gärna in på min blogg och kommentera !:D

Stefanie

Tjena tjena! Allt är bara bra med mig, hur är det med dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: