slide show

100427

Hej bloggen! Slutade 3 men följde med pappa och kolla när han tatuera sig.. han är fortfarande kvar men jag var tvungen att dra för jag måste börja plugga till NO nationella provet som är nästa onsdag.. scaaary. Idag börjar ju the hills också men kanske inte hinner se det.. får se! aja, dags att plugga NO.. hörs sen ♥



Från förut när vi satt ute och stekte.. vi satt ute i dag också men what's up med vädret nudå? helt grått och tråkigt.. jag skulle ju steka :(
SARA

allt är kalasbra med mig :) själv då?

nathalie o ebba

tack! fin bild själv ;)<3

Karolina

sv aa då! ;) sj? :D

LillValpen

sv: Åh, tack så jättemycket! :)



Allt bra? :)

L I N A ♥

tack! :>

Anonym

fin blogg, allt bra med dig? :)

LISOU

Usch ja, vi brukar ha typ 3-4veckors lugnt i skolan, sen 2veckor efter det proppar dom på massor med prov och skit.. :P

adelina

tack så jätte mycket! :)

lägg gärna till mig på blogglovin så lägger jag till dig! :)

linda

tack ja det är det, sj? kram<3

jesscia

Sory om du inte gick vidra men hoppas nästa gång :)

Haft en bra dag?:D

Moa

svar: allt bara bra :)

Dusjälv?

kimlarsson'

hejsan!

just nu har jag frågestund och jag skulle bli jätteglad om du ställde ett par frågor, självklart kommer jag göra detsamma om du behöver nån gång en röst för att bli veckans blogg eller att jag ska ställa frågor i din frågestund!



ursäkta om ni anser detta som reklam och ni får ta bort kommentaren isf.

men skulle vara super gulligt om ni ställde en fråga!



puss!

PAUULIINA

SV: Åh tack så mycket! :D



KRAM

vickan

HAHA ! jo jag blir sugen på godis varenda gång jag ser något som ser ut som godis, känner lukt av något som luktar godis eller ser bild på godis :o hehe (a)

Linnéa

oh, nothing says 'summer' like when you finally get to pick out those dusty converses from last year!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: