slide show

Weeeey



Wilmisen i bubbelplast, bilden är tagen för nästan ett år sen när vi fick hem våra resväskor. =)

Har sovit ett par timmar (känner mig som värsta gamlingen som sover middag eller nåt... haha) men det behövdes verkligen och jag mår mycket bättre nu! Tror att febern är borta helt nu, men jag stannar nog hemma imorgon ändå.. så sjukt tråkigt att bara ligga inne men jag tror att dom dagarna jag vart sängliggandes har gjort mig friskare snabbare. På fredag blir det nog skola iallafall... hoppas jag. =) Nu när jag känner mig pigg kanske jag kan försöka skriva klart SO talet som jag fortfarande inte har skrivit klart... hehe.



N I N O - manikyr.blogg.se

Kikar in :)

Allt bra med dig?



Trevlig kväll!

Sanna

Sötnos!

Caroline, LINA FRANKღ

det hade jag :) själv babe?

Leia

Vilken söt misse mjau!

bitte

åh vad söt

Anonym

fin blogg :)

NATTAH

Söt katt;)

Lena

vilken sötnos :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: