slide show

Vinterns must have ...

... En vit, varm, stor halsduk, svart Canada Goose liknande jacka och ett par gräddvita Uggs... me want! Något som jag iallafall tänker försöka införskaffa till vintern. =)
LIIINN

Julia goes nörd ;o

JA JAG FÖLJER DIG PÅ BLOGLOVIN FÖR JAG E COOOL.

Du ska hjälpa mig btw med det hära.

FRIDA - It´s all about me

sv; Det är bra, själv? :D

Sofia

Jag måste också försöka fåtag i en halsduk i vitt! Osså vill jag ha svarta uggs^^ Vad mysigt!

bitte

mysigt

Linda

desamma till dig :D

Sandra

Uggs är inte särskilt fina tycker jag. Men resten låter fint (Y)^^

Sanna

uggs är ju det skönaste som finns!

Mia

det skulle vara något (:

HelloNicki

Hej allt bra? Hoppas du haft en trevlig helg!

Anonym

du vet väl om att canada goose jackorna görs av päls från djur som fastnas i fällor och att fjädrarna plockas av från levande gäss?

TereseErica

Har du haft en bra helg?

sofie

då fattas bara ett par sköna härliga uggs för min del!! Längtar till vintern!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: