slide show

Shop til I drop...

Jag vill shoppa... fick värsta suget typ när jag kollade på olika outfitsbilder. Det var ju så längesen jag "storshoppade"... måstemåstemåste shoppa snart. Btw, i natt drömde jag att jag hade typ 7000 som jag inte visste vad skulle göra av med (!!) så jag bestämde mig för att köpa en såndär "lollipop" laptop. Heh

Snart börjar idol! =)
Rickardh - Rial

Mhmm !



En sådan dator skulle jag oxå vilja ha! :)



Idol mhmm !



Vem hejar du på ?!



Mvh Rial

Sanna

Alltid shoppingsugen! Haha.

Simone

SV: Tack så hemskt mycket! :D Detsamma!

Jasmine - Anything But Ordinary!

länge sen jag shoppade också :/

H A I D I J A K O B S S O N

sv: tack ;D

ilona<3

Jag vill också ut och shoppa! Ska kanske göra det imorgon! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: