slide show

Outfit

Dagens outfit såg ut såhär;




Munkjacka - H&M (den är så skön!)
T-shirt - Gina tricot (last year)
Jeans - Gina tricot

Anonym

ha en trevlig kväll! =)

emma

Hoppas att du har haft en bra dag :)

H A I D I J A K O B S S O N

SV: tack :D

H A I D I J A K O B S S O N

Finfin blogg :D

Lina

Hejsan! Bor du i Skåne och vill bli fotograferad som om du vore en modell? För endast 200kr så kan du bli fotad med en dyr kamera, och i priset ingår bilderna och redigering! Kolla in bloggen för mer info!

Jessica Wen

HejHej! Fin blogg =)

FRIDA - It´s all about me

sv; Haha ja :D

Erika

sv: hehe okej, men den är bra ;)

Minnali

sv: Jaha okej :) Då förstår jag! Otroligt söt t-shirt hade du iaf! KRAM

Leia

Tack, är allt bra idag? =)

LIENE

sv: jag tycker de äger:D hehe



Jättesöt outfit!

Pillerill

tjena! snygg blogg!



häng med i min snurriga värld som frisörska! det kommer upp härliga bilder, pinsamma bilder och massa annat!!

Malin - Hockeyfruga

tack, ja fick jobbet;) söt t-shirt

TereseErica

Hej tjejen! Allt bra med dig idag?

malinhe

SV: tack så mke :)

bitte

snyggt

Sanna

Kikar in!

emmelist

ja men kanon! lägg gärna till mig på bloglovin så missar du inte alla "dagens blogg"! Kram

http://vesna.blogg.se

snyggt :)

Sanna

De där munkjackorna är jättesköna, har min nästan varje dag, hehe:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: