slide show

Munkjackor;





Lägger upp bilder på de 2 munkjackorna jag beställde från H&M, laddar upp en bild på jeansen och t-shirten sen också, hade även beställt en cardigan och ögonskugga men dom skulle komma nångång i mitten september. Hm, är det inte mitten av september nu?

Nu ska jag genomsöka hemmet efter halstabletter, det gör så ont att svälja och prata just nu så jag behöver verkligen knapra på ett par halstabletter.

Ses sen!

ness

tack detsamma! :D



http://jsomijulia.se/finalisterna-for-manadens-blogg-2/#Kommentarer



rösta på mig, skriv bara jag röstar på sness! :)

tack i förhand! :D

Jessica

hejhej, allt bra med dig?

Malinhe - fotobloggen.

åh tack dsm! haha även om det inte är fredag men(a)

S A N N A ♥

Nu har jag utsett kandidaterna i Veckans Blogg!

Gå in och se ifall du är en av dem, och i så fall - börja

fiska röster. Länken till inlägget där man röstar

har du här:



http://sannasrum.blogg.se/2009/september/kandidater-i-veckans-blogg.html



Ha det jättebra! ♥

- H*

- najs ju!

muffinsmartin

De ser sköna ut ;)

Em

Missa inte dagens blogg! Vill du också få fler läsare? Släng in en kommentar om att du vill bli dagens blogg, väljer en blogg varje dag som jag skriver ett inlägg om!

caroline

Skön blogg (:

Jag var på en basket match idag så jag har en fråga till dig. Vad tycker du om basket?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: