slide show

Jag blev...

... så sjukt sugen på våfflorna jag och Amanda åt på Cypern när jag kollade genom mina bilder... jag är egentligen inte ett så stort fan av våfflor men dom här var ju hur goda som helst med chokladsås och vaniljglass... ♥



Mumsigt eller vad?



Till våfflorna drack vi typ världens godaste milkshake...



Restaurangen låg i närheten av hamnen som var asmysig ♥
H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon! ;D

emmelistt

ja visst är dom?! :D allt bra idag?

BLOGGDESIGN och FOTO

åh tack! Allt bra med dig denna härliga tisdag?

vesna.blogg.se

mums :)

moa<3

söt blogg<3

hilda

Åh vad gott =)

luxardo

Nu blev ju jag jättesugen på våfflor. Tur att vi har typ såna våfflor på mitt jobb. Med glass och noisettesås...mmmm

Simone

SV: tack så hemskt mycket! Och detsamma till dig :)

Leia

Tack detsamma gumman! :D

Ness

ja jag sov jätte gott, gjorde du det då :)?



åhh va smarrigt de dära såg ut då :O

julia

mmm, vad gott

Maria - livet i Milano ☆

nämen åh vad gott =)

vesna.blogg.se

haha verkligen =) vad gör du då?

HANNA

Åh vad gott det såg ut:)

Elin

Åh herregud. Nu blev jag hungrig!

Li

Härliga bilder:)! Var på cypern var ni?



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: