slide show

Hihi

Hihi, jag har hela lägenheten för mig själv, pappa jobbar och missarna ligger och sover nånstans.
"Riv inte hela lägenheten", hehe... nejdå, bara halva. ;p

Har kollat lite på den direkt sända minnesceremonin av 9/11, hemskt. Jag vet inte vad jag ska säga...

Anyways idol börjar snart, idag ska jag inte missa det. Måste börja skriva mitt tal till SO:n också.

Ses sen!
Leia

Tack detsamma! =)



Vad gör du ikväll??

Caroline Andersson - LovelyC

aaa allt e bra, med dig ?=)

simone

SV: Ellerhur! ;) Vad mysigt att vara ensam ibland :)

Emelie

Jag har varit ensam hemma i 2 dagar nu, nu börjar det bli ganska drygt faktiskt ;)



Hare bra, nu ska jasg också se på idol :)

Linda - ndaiL

det lät skönt!

Felicia

Sv: Tack så mkt :D

Anonym

Jättefin blogg! :)

Allt bra med dig? ;P



(http://steeler.blogg.se/)

S A N N A ♥

Åh, tack sötnos (: ♥

S A N D R A

så hemskt med den 9/11 ;/

Moa S

finns inte mkt som är skönare än vara hemma själv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: