slide show

Girlfriend - french

Hihi, bara för att... ♥



Je n'aime pas ta copine
No way no way
T'as besoin d'une nouvelle
Hey, hey, you, you
Je serai ta copine!

Je sais que tu m'aimes bien
No way no way
Ce n'est pas un secret
Hey, Hey, you, you,
Je serai ta copine!


Sara

Den är bra den låten :)

Mathilda

Sv: Ja, visst har dom? :) Bra låt.

simone

SV: jo, de första gångerna - men nu kan jag somna på dem :)

matilda - [maatilda.blogg.se]



läs & kommentera min blogg , det skulle vara jättesnällt!

H A I D I J A K O B S S O N

hejhopp ! haft en bra dag? :D

jenny

hahah den hade jag inte hört förut x)

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

visste inte att det fanns en fransk version :P

Anonym

Har du någon piercing? =)



http://musicrecord.blogg.se

Josephine

sv: hehe okej :P händer ikväll då?

FRIDA - It´s all about me

sv; Ja, eller hur? :D

LIENE

sv: visst var den fin:)

godnatt

Malin - Hockeyfruga

tack sötnos! bra låt

E

Hej! Hur får man texten sådär liten som du har ibörjan av ditt inlägg? Uppskattar svar ;) <333

Malinhe - Fotobloggen!

SV: tack för din röst! :)

anna

Var med och tväla i min blogg, du kan bli en utav de 5 som blir månadens blogg! :) Lycka till! ♥

kram kram

Michael Jackson | Minnesblogg

Den låten är bra. :D

F e l i c i a

Haha den va rolig :) Haft en bra dag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: