slide show

Dagens outfit;



Munkjacka - H&M
T-shirt - Gina Tricot
Linne - Gina Tricot
Jeansleggings - Gina Tricot



På fötterna hade jag på mig mina kära Converse. =)
saga

vilken söt header :) har du gjort den själv?

saga

sv: hihi okej, har du något program eller? :)

vesna

snnyggt =)

saga

sv: okej :)

vad gör du då?

H A I D I J A K O B S S O N

SV: tack så mkt :D

Agnes

söt blogg du har:)!

Dirtyword

Dirtyword är en nystartad blogg som handlar om samlag, tips om sexlivet, ställningar, leksaker, och en annan massa bus inom kärleken. Kan handla om hur tungt kärleken kan vara och hur jobbigt det är att vara en gammal oskuld, eller ångrar att man tappa den förtidig. Finns allt smått och gått i denna blogg, pinsamheter som glada skämt. Hoppas du kikar in och kanske fastnar för denna blogg och följer vidare och kanske hjälper mig om råd. Hoppas du följer mej vidare in i bloggvärlden och läser om hur jag tycker om och tänker om kärlekslivet och sex!

H A I D I J A K O B S S O N

Hej! :) såg du idol idag ? ^^

Lacka

Okej, härligt! Jag ska också till Ayia Napa, fast den 19:e oktober. Vi ska bo på ett hotell som heter Aktea :)

HelloNicki

Snyggt där ;) Allt bra?

Queen

converse funkar i vått och torrt! =) älska!

The hills & The City

Hej!

Jag har precis startat en The Hills & The City Blogg.

Gillar du serierna kicka då in i min blogg=)

Ha en bra dag <3

Fredrik Frisören

Har lagt upp den nya låten med Idol Alice, vad tycker du om låten? Ha en nice kväll=)

Nino

converse är aldrig fel :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: