slide show

5 storstäder...

Om ni skulle få chansen att besöka en storstad, vilken stad skulle ni välja?



Staden som aldrig sover - New York



Le Paris



Milano



Barcelona



London

Jag skulle självklart välja New York. ♥

N I N O - manikyr.blogg.se

Fina bilder!

Hanniz

New York så klart..sjdå?

Sanna

New York är världens tuffaste stad, utan tvekan! Men har ju varit där. Och även Paris, Barcelona och London. Ojoj, haha! Så väljer klart Milano då! Verkar underbart.

Andreas Årzén

jag med! :)



Hoppas du får en riktigt grym torsdags kväll. Ha det bäst nu!

Linda - ndaiL

jag slötittar på tv :D

D a k e i K i n

Kan man välja Tokyo? Haha. Det är den av de få riktigt stora städerna jag vill besöka. :)

madelen

new york definitivt :D

heebs

TOKYO!!! :)

AMANDA - ♥ Kläder och skoj

NY ja också. allt bra med dig?

Leia

God morgon!

Tänkte bara önska en trevlig fredag!

Skulle också välja N.Y =)

Jemini ♥

New york såklart!

och då skulle jag heller aldrig sova ;D

V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Tittar in och önskar dig en fin Fredag :)

emelie

Paris såklart :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: