slide show

230909

Slutade för typ 1 timme sen, men innan jag gick hem tog jag och Felle en rundtur på stan för att fråga efter prao, men ingen tar mot praoelever. Why not? Jag vet att det är lågkonjunktur och allt det där, men vi får ju inga pengar så det borde väl inte spela nån roll ? Skoldagen var okej iallafall, det är rätt mycket prov och grejer nu så det känns som att jag måste lägga bloggen åt sidan ett tag, eller okej jag kommer nog blogga dagligen ändå, men kanske inte lika många inlägg... äh, vi får se.
Nu ska jag käka mellis och plugga.

Hoppas ni haft en bra dag!

Anonym

Lyssna på dem :D de är verkligen as bra :D



/amandavardet

som tur var så slutade det regna när jag cyklade..allt bra med dig ?

H A I D I J A K O B S S O N

SV: jaa :D ihhi okej ^^

Sanna

TACK så mkt!

Jessica, JESI.BLOGG.SE

det är ett rent helvete att hitta prao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: