slide show

080909

Är hemma nu, ska snart dra ut till bussen. Mamma möter upp mig vid buss stationen och sen ska vi inhandla lite gottis inför Idol premiären ikväll, efter det blir det Ghost whisperer.
Ska bli så sjukt kul att se alla auditions, I can't wait!
Iiih, på fredag har vi skolfoto och jag vet inte vad jag ska ha på mig. Har beslutsångest, men jag tror att jag har bestämt mig men jag kommer troligtvis ändra mig i sista sekunden som vanligt. Håret vet jag däremot inte vad jag ska göra med, blir väl platt som vanligt då mina locktänger inte vill samarbeta med mitt hår..
Skriver mer sen! ♥
me<3<3 (godisslukaren)

hej hej tack för din kommentar på min blogg kram!! p.s sååå söt blogg!!

Susanna

Skolfoto är alltid kul! Tycker du borde satsa på lockigt ;)

Jennie

sv, ja jag har en systemkamera som följde med mig nästan överallt :)

My J

lockar i mitt hår håller sällan :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: