slide show

070909

I'm hoooome! Känns lite som att jag upprepar allt om och om igen, skola, komma hem, äta osv.. men det är ju det jag gör om dagarna så.. Idag slapp vi engelskan, eller ah syon kom och pratade istället så vi slapp ju inte lektionen. För övrigt var skoldagen som de flesta, inget speciellt sådär.
Om typ 30 minuter ska jag springa till bussen.. börjar ogilla att åka buss, gör det i princip varje dag och det börjar bli segt, dessutom måste jag kliva upp 6 på morgonen och som ni vet är jag inte nån morgon människa direkt...
nu har jag fått hicka också, great haha.
Aja, vi hörs sen med dagens outfit bilder!
' FATMA

Behöver du en ny design? Isåfall har jag kommit rätt :) Jag gör proffsig & snygga designer efter dina idèer (ger gärna förslag) för bara 90kr! Du kan se designen i min blogg, som jag har gjort.



Om du är intresserad så kan vi diskutera mer genom att du mailar mig till [email protected]

frida

tack det samma! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: