slide show

040909

Yesyesyes, nu är det fredag! Dagarna går rätt snabbt ändå. Just nu har jag inga planer alls, tänker nog bara sitta inne i mjukiskläder, det har regnat konstant sen i morse och helst av allt ville jag bara stanna i sängen och sova.
Pratade med min andra syster igår, har inte sett henne på jättelänge så jag och mamma kanske ska flyga över till henne nån helg, hon bor i Umeå så det är ju en bit bort.
Btw, det verkar vara nåt fel med blogg.se just nu, eller är det bara för mig som dom nytillkomna objekten inte vill synas?

Vi hörs sen!
TereseErica

Fin blogg du har! =)

*Em

Vill du ha 6 biobiljetter? :)

LIENE

nej dom nyinkomna objekten syns inte:S

Ines

hejj, söt blogg !

Allt bra med dej då ? =)

Sophie

ja sådär :P

är lite sjuk, kanske svininfluensan haha :S

själv då?

Isa♥

Hejsan!!:)

Jag på typisa ville bara önska dig en härlig fredag kväll!!:)

Vad händer idag då?:)<3

vendela

sv:aa :)



fin blogg du har ^^

Hannah

sv: ja det har den ;D

hoppas din har varit lika bra :)

Nickie

Tack det har jag :) Har du ?

emelie

min dag har varit sådär, för jag är sjuk..

Hur haar din dag varit? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: