slide show

Vaniljbullens dag...

Woooho, är hemma nu.. käkar bulle (åt ingen bulle på kanelbullens dag så jag kör på en vaniljbullens dag idag)
och lyssnar på Britneys "3". Hade redovisning idag... det gick jättebra tror jag! Hade ingen NO idag btw, så vi slutade 1 timme tidigare, skönt.

Jag tror att jag har bestämt mig för vad jag ska flyga i... mjukisbyxor och en slapp tröja jag köpte i Västerås i lördags. Snyggt och bekvämt =)
Okej... nu ska jag sluta skriva innan jag kladdar ner hela tangentbordet... hehe
Hilea

helt underbart. Nu kan man bara hoppas=)

Maria - livet i Milano ☆

så gott =)

Niccole

sv: ja det gjorde hon helt klart :)

vilken färg på smycket i min blogg är snyggast?



love

Emmelist

vad roligt att du vill vara med :D vad pysslar du med en måndag som denna då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: