slide show

Outfit...

Såhär såg jag ut idag;





Linne från Gina tricot och munkjacka från H&M



Mjukisbyxor från BikBok =)
Hilea

Tack det samma=)

simone

så söta strumpor :D



SV: Jaa, jag tycker dom är riktigt bra alltså :D

JENNIE

Såg skönt ut =)

Emmelist

älskar mjukisar :D

Anonym

Godnatt! :)

Anonym

söt blogg:)

vesna.blogg.se

godnatt=)

Lia Gonzales

nawe söta småstrumpor :)

Karin

fint

Maria - livet i Milano ☆

snyggt =)

Ronja

Hehe de första jag la märke till va dina söta strumpor :) gulliga!

Du kanske intresserad av att köpa armband föresten? gå in på min blogg och kolla en bit ner, jag säjer sånna armband med olika berlocker som man får välja själv (har ännu inga bilder på berlockerna), kolla in den iallafall så blir jag glad! :)

Anonym

ja det tyckte jag med, allt bra idag?

Amanda Haraldsson

Har frågestund på min blogg! Fråga så svarar jag helt ärligt!

Petra

det linnet är riktigt fint !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: