slide show

Outfit

Idag såg jag ut såhär;

Allt kommer ifrån Gina tricot as usual, haha



Nu ska jag skriva en packlista... har typ skrivit femtioelva packlistor förut men dom har inte direkt varit så seriösa, dessutom har jag ju köpt nya kläder och dom flesta vet jag inte ens vart dom är, så nu ska jag skriva en ny, seriös. Haha :p

Andréa

Hej, hur är läget ikväll? :)

Malin

SV: Ja, fast jobbigt om man har en systemkamera på och ska hålla med en hand haha :P

vesna.blogg.se

tack så mkt söta du =)

Malin-Hockeyfruga

idag har inte vart nån roligt dag, suttit på akuten med killen :S fin du va idag

Mimi ♥

Tjoo!

Allt bra med dig idag? =D

Emma

Hejsan, jag har en grym tävling på min blogg, i samarbete med cocoo.se :)

Kramar på dig <3

Karin

thanks:)

den syns på många fler ställen om du klickar på kategorin "fashion" på bloggen:)



trevlig kväll på dig:)

Annah

snyggt! ;*

simone

SV: jaa, videoblogg är grymt :D

felicia

åå så fin outfit :D

Becca

Japp, jag är i Cypern, bor ju här;)

Vart någonstans ska du i Cypern då? Ayia Napa?



Hehe, ett råd.. Ta med dej en tjocktröja, kvällarna är ganska kalla nu. Är ju höst nu så..

Sadaf

Fin t-shirt:)

Sweet Atti

Tack så mycket :)

simone

Gillar din t-shirt här, läcker ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: