slide show

Nästan klar...

Har precis gjort klart engelskan... ska bara fixa en framsida och skriva mitt tal. Det tog ett tag, började vid halv 10 tror jag och är fortfarande inte helt klar... nu ska jag äta (skriver typ fel hela tiden haha) och duscha, ikväll ska jag packa. =) =)
amilia chanel

Hej du!

Nu får du hjälpa mig! Jag ska byta domän på min blogg. Jag kan bara inte bestämma mig för om jag ska fortsätta med Millisen,som har varit mitt alter ego och blogg namn i fyra år eller byta till amilia, som är mitt tilltalsnamn.

Så snälla! Skriv en kommentar om vad du tycker



http://miilliisens.blogg.se/2009/october/draft-okt-24-2009-2.html#comment

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Jag har svarat på din/dina frågor nu, gå in och kolla för att se svaren :D

vesna.blogg.se

Ja supergott =) allt bra?=)

simone

SV: Tack så mycket! :D

Jennifer ღ

Va tycker du om Dessies outfit som hon hade på Blog Awards?

Kram

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hur har din helg varit? :D

RESESNACK.

det är ju skönt att det går framåt i alla fall!

ღ Sabine

duktigt :D

simone

sv: Så många fina komplimanger från dig, får skriva Tack igen :D

Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

hejhej! :) allt bra? <3 Vilken färg tycker du jag ska välja på ringen som jag kanske ska köpa? snälla rösta gärna i mitt senaste inlägg ;D

kram

Ines

Sööt blogg :)

ALLt bra ? =) Kram//i

Leia ♥ - det lilla extra

Jo, dagen har varit bra. Har din? =)

Soffy - Tokio Hotel <3

sv: Åh okej ^^ Alla som kmr gå kmr ha den bästa dagen i sina liv! :P

Anna

sv: ja den har varit helt okej =) din då? =)

alice

svar: jag håller med :) allt bra idag?

ELLEN - eeederholm.blogg.se

tack så jättemycket!

allt bra?

Mathilda

Sv: Tack, detsamma :D



Vad ska du packa till då? :)

Z A N D R A :)

sv: jotack, min dag har varit bra :)

din med?

Jenny || Kallas även JennyPennanStar ♥

Sv: Dom ÄR supergoda! ;)

jessica

gillar verkligen din blogg! :)

följas via bloglovin?

EmmmIzzz

fin blogg;)

Coneh ' Bloggen om att och ingenting.

Åååh, såg att du ska till Cypern.. Gud så härligt!! :p

linda

sv; ja och det var det också!

allt bra med dig? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: