slide show

I'm up...

Vaknade (!) för ett tag sen helt pigg så nu sitter jag här och äter godis... haha :p
Har ställt om klockan nu också, egentligen är det inte nån idé för oss för när vi åker till Cypern kommer vi tillbaks till våran tid igen eftersom att dom går 1 timme före oss, hehe. ;p




Såg att vårat plan fanns med på arlandas sida... haha ;p
Linn

kul att åka till cypern :) hoppas du får det bra

Hilda

Gotti med godis! :D

Tilde

fuskis som ska åka till cypern! Hoppas att du får en kul semester. :D

Karin

tack:)

hoppas du får en fin söndag!

Mathilda

Sv: Okej :D Den var helt okej, men om den var värd att se vet jag inte ;D Men lite småkul är den. Gillar du musikaler så är den bra hehe :D

Lovisa

Ja den var bra!

Jag äter också godis nu! :)

Var din dag bra?

kram

S.

Jag är i Nice, i södra frankrike. Här är det varmt och skönt, börjar bli lite brun hehe

Det är ju inte helt fel att åka till cypern heller, sola på :)!!

Pernilla

Åh, vad kul med en resa! Åker ni idag eller imorgon? =)

Z A N D R A :)

sv: hihi, ja :D

allt bra?

Anna

sv: detsamma sötis =) <3

carina

Hoppas du får en fin resa!

ღ Sabine

godmorgon :D

sandra

kul att resa! :)

sara

sv: tack det hade jag, sj? händer idag?

v

sv: aa det är den (:

tack för dina frågor. Ett inlägg med alla svar kommer senare idag. Allt bra med dig idag?

FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack desamma! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: