slide show

Idol + outfit

Sådär! Sminket borttvättat, myskläderna på, med chips och dipp (man lever ju bara en gång ;p) är jag redo inför idol! Vem är eran favorit? ♥

Dagens outfit;



Tröja - Adidas (den är mer rosa IRL)
Linne - Gina tricot
Mjukisbyxor - BikBok

Hoppas ni får en mysig fredagskväll ♥
simone

Niice look! :D

Pawo(:

tack dsm :))

vesna.blogg.se

ja superfin =)

Anonym

Hej du! :) tackdetsamma <3

veronika

Låter ungefär som min kväll :D

L I S E T T E ♥

snygg header! ;D



Kolla in min blogg? :)

MALINHE - FOTOBLOGGEN

SV: tack för dina röster! :D

Malin

Haft en bra dag? :D

ღ Sabine

fint

Karin

tack:)

hoppas du haft en mysig kväll:)

emma

haft en bra kväll sötnos? (:

Gisela

fin blogg:)

Angelica

Fin outfit :)

Anonym

fin blogg ! :) hur mår du ?

Sabina

idol är alltid mysigt att kolla på :)

/S

Malin - Hockeyfruga

tack sötan! fin outfit som vanligt! o klart man ska ha chips o dipp ;)

LIENE

Tack så mycket:D

minaya

Hey. Kollar runt lite på bloggar. Lämnar ett lite "hej" efter mig. Hoppas du får en mysig lördag.



//Minaya

minaya

Hey. Kollar runt lite på bloggar. Lämnar ett lite "hej" efter mig. Hoppas du får en mysig lördag.



//Minaya

peace

Godmorgon!

Allt bra med dig idaG? :)



skulle du kunna rösta på mig, sötnos? :) är nr 4

http://emmelist.blogg.se/2009/october/finalister-i-dagens-blogg-2.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: