slide show

Höstlov!

Tjaaaa! Var nyss på intersport och kollade efter badkläder (lite efter men ja) men hittade inget... får typ åka till Västerås en jättesnabbis på måndag, hoppas vi hinner det.. eller om jag åker själv till Västerås imorgon, men jag vet inte om jag vill det... äh det löser sig på nåt sätt. ;o

Nu har vi höstlov och nu är det bara några dagar, WEI!
embelle svarar:

hahah jag vet :).



Ha så bra i Cypern <3 :)

simone

S:V Jaa, skiitcoolt, riktigt udda :D

MESTELSA

hejhej! :)

allting bra?



http://mestelsa.blogg.se

http://mestelsa.blogg.se

Kim

Söt blogg :)



Intresserad av att vara modell för en dag? :)

Isf tycker jag att du ska kika in på min blogg nu! :)



Ha en underbar dag!



Kram Kim

J U L I A

verkligen skönt med höstlov:D

Malin

SV: Haha eller hur! Super söt lite unge.

Hoppas allt är bra med dig idag? :)

Madde

Kikar in och önskar dig en fin helg :) Kram /M

Daniel

Det hurrar vi föööööör!!

Mathilda

Sv: Ja, jätte skönt! :D



Allt bra med dig då? :)

emma

hejsan fin blogg kolla gärna in min<3 och skriv en kommentar:)

Irony by Linn

Vi har också höstlov! :) Men varför ska du köka badkläder? :P



Ha en bra kväll! =))

joy

Fin blogg! Allt bra? :)

xayal

titta gärna in på min blogg och skriv vad du tycker är inne och ute


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: