slide show

Flummig...

Bra start på dagen: Vi hade ett sånt där nutidskryss som skolorna i hela Sverige ska göra? Så vi slapp franska provet.. har säkert det i morgon istället.
Haha, är på flummhumör... har lust att göra något.. typ baka kladdkaka? Gott!

Om 3 veckor befinner jag mig (förhoppningsvis, alltså man vet ju aldrig ifall vi typ kraschar.. eller om flyget blir försenat menar jag :p) i Cypern! Underbart ♥

Jossan♥

hejhej! :) allt bra? vilken av jackorna i mitt senaste inlägg hade du valt att ha? :)

kram

MALINHE - FOTOBLOGGEN

ja:D

jag va 4a en gång :D

Anna

sv: eller hur =) <33

Malin - Hockeyfruga

hihi jadå, nya legging o en inpckning :P

mm, kladdkaka! fasen, packa ner mig när ni åker ;D

Emmelist

tuuusen tack :D

Malin

SV: tur att båda klarade sig ^^.

Ness

inte bra den är bäst ;)

HERMELIN

supersöt blogg :D

ha en bra kväll ! ♥

Simone

SV: Jotack, den har varit grym! din med? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: