slide show

Engelska arbete...

Har precis kollat på Top model och nu ska jag börja med mitt engelska arbete, lika bra att få det gjort så fort som möjligt. Om nån råkar veta lite vad Lady gagas paparazzi handlar om vore det superschysst ifall ni kunde skriva det, glöm inte att skriva vart ni fått det ifrån isåfall... Kram på er! ♥


Okej, nu har jag skrivit klart lite om vad paparazzi låten handlar om, har även skrivit av texten och översatt den... nu orkar jag inte göra mer, godnatt =)
FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Ja, verkligen :)

emma

har du en bra kväll? (:

Therése

Godkväll!



Kikar in lite! Allt bra med dig? :)

Hoppas du haft en trevlig söndag!



Många kramar Therése



PS. Har en pågående designtävling i min blogg just nu där du kan vinna en design gjord av mig! Var gärna med! GÖR ÄVEN GRATIS & PERSONLIGA BLOGGDESIGNER!!!

Anonym

ja visst :P hihi

Fanny

Söt blogg! Lycka till med engarbetet! :)

God natt :D

Anonym

har du haft en bra helg? =)

AnnSo

Duktigt att jobba med engelska sådär på söndags kvällen :) Hoppas du haft en bra helg :)

simone

Godnatt sötaste :)

Anonym

Hejsan ja det tycker jag med, haft en bra helg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: