slide show

:D:D:D:D



Nu har jag packat klart allt (förutom mobilladdarna) och snart ska vi åka, Amanda kommer typ närsomhelst. :D Iiiih, jag är så glad och väääldigt nervös. =)

Tror inte att jag hinner blogga mer innan Cypern... tror inte att jag kommer att blogga där heller, kanske 1 gång men jag tänker inte direkt leta efter en dator som det första jag gör när vi kommer till hotellet ;p

Snart lämnar vi ett kallt och regnigt Sverige och beger oss till varmare breddgrader ♥ ååh det här kommer bli så kul!



Kram på er ♥
Viviann'

fin blogg!:)

kolla gärna in min ;)

kram:)

Saga

Gud jag vill ockå åka till cypern!



KOlla gärna in min blogg !!

Beatrice Jakobsson [foto]

Hej :)

hur är det med dej ? :D

tack..va gör du då?

fanny

Sugen på lite nya smycken?

Checka in bloggen! Där säljs handgjorda smycken till billiga priser



http://blonds.blogg.se/2009/october/handgjorda-smycken.html

FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hejsan:)

Vad har du haft för dig idag då?:)

Underbart intressant och fin blogg du har:D

Ha en bra kväll och kika gärna in på min blogg(A);)

Kram Denise

Z A N D R A :)

åh, vill med åka utomlands! :D



sv: hehe, ja, visst va doom :P

olivia

fin blogg!

ska vi lägga till varandra på bloglovin så vi inte tappar bort varndra? (:

STOCKHOLMSJENNA

Lyxigt!!!! hoppas du får en toppen reda!

Elin

Avis jag blir, vill också åka på semester =)

Simones

Dom är såå snygga de väskorna :) Röda, gula, gröna och rosa.. såå läckra! :D

Lexie

ha en bra resa :D

Ha det så trevligt!

özlem

Smarrigt ;D

embelle svarar

tack julle -.- x)



Ha så kul i Cypern! :D

Malin-Hockeyfruga

åååh, va härligt..ha de underbart nu sötnos!

sandra

tack för kommentaren på min blogg !

hoppas du får det bra på cypern, lite avundsjuk här haha ! :)

hoppas du tittar in på min sida fler gånger :)

Nikolina

det var jätte mysigt :) allt bra med dig?

Du vet inte

hej hej

allt bra??

vad sägs om att följa varandra via blogglovin?

alltid kul med nya läsare?



kram

Heidi

Vad skönt det skulle vara med en resa till Cypern! :)

Emelie

Jaa, det är verkligen jättehemskt att det finns så mkt negativa sidor med det ändå. Får hoppas på det bästa om man bestämmer själv bestämmer sig för att vaccinera sig.



Guuud vad härligt med Cypern! Var själv där för drygt två månader sedan. Längtar tillbaks!

Mathilda

Sv: Ja, eller hur :D



Hoppas du får det bra i Cypern :)

Malin-Hockeyfruga

tack sötnos!

NOESCAPE

sv: åh, tack du! =)

Vad görs hos dig? (; kramar!

Best Of Christian

Fan va nice med Cypern! :)

Housemalla

Hoppas du får det bra =)

Malin-Hockeyfruga

hihi visst ritar ja fint :D haha

Maria - livet i Milano ☆

åh ha det underbart =)

SANNASANNASANNA

Hej gumman! :)

Vad händer hos dig? :)



KRAM

SANNASANNASANNA

Hej gumman! :)

Vad händer hos dig? :)



KRAM

ELLEN AHL AXELSSON

sv: tack så mycket! ;D. canon eos 400d ^^

Rebecca

Hej! Just nu pågår en tävling där du kan vinna en valfri håraccessoar från L8 Nyberg! Kolla in tävlingen här: http://rebeccapalmen.blogg.se/2009/november/tavling-haraccessoar-fran-l8-nyberg.html



Ha det bra!

// Rebecca


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: