slide show

Cypern =)

Det känns som att tiden typ har stannat... det går så segt. Jag vill att klockan ska vara halv 6 nu, då sitter vi på bussen påväg till tågstationen och Arlanda och släpar runt på våra resväskor. =)

Under tiden jag är borta kan ni få se ett par bilder från Cypern, last year ♥





Fruit shoot med jordgubbssmak... undrar hur många gånger jag har lagt upp den här bilden på bloggen? hehe



Larnacas (Cypern) flygplats



Vårt plan, den här gången (förhoppningsvis :p) lyfter vi 6.30 =)













Sling shot.. haha jag kommer ihåg första gången vi såg den, vi var vid våran strand och såg två pinnar stack upp ur ingenstans typ... :p det är ett nöjesfält där, sling shot är nån slags gunga typ, det är en blinkande korg typ som man sitter i som åker upp och ner... =)





"We all live in a yellow submarine", haha :p



Påväg hem..

Snart är vi i Cypern igen =)

tack det samma!

Mathilda

Sv: Detsamma :D

Anonym

inte jag heller tror jag



ooh cypern :D <3

Anonym

hihi okej :D:D



Allt bra annars ? :)

vesna.blogg.se

härlgia bilder=)

Queen

åå va härligt! :)

Evelina

Härliga bilder! Vill också åka dit! =)

SANDRA

härligt

felícia

har också varit i cypern så härligt! :)

Caroline

känner igen mig på många av bilderna! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: