slide show

091024

Tog en rätt så lång sovmorgon idag och det behövdes, vi tänker ju inte direkt sova bort halva dagen när vi är i Cypern, den här tiden låg vi redan vid stranden. =)
Nu har mamma tvättat allt som ska med till Cypern, jag har packat i (nästan) allt som ska med lite snabbt bara, ska packa om imorgon. På måndag åker vi till Västerås en jättesnabbis och ska packa i resten, typ mobilladdare, kameraladdare osv.
Iiih, snart dags... det är så sjukt att vi har lyckas vänta i lite mer än 5 månader men nu orkar jag knappt vänta 2 dagar... haha =)

Lindzon

Åhh jag vill också utomlands!

Emelie

Fin blogg!:)

Madicken

Fan vad härligt att åka bort =)

SANNASANNASANNA

Hej sötan! :)

Vad tycker du om mitt klädtips i mitt senaste inlägg? :)



KRAM

Anonym

jaa typ om hundra år :(

okej en vecka men de känns som hundra år :(



/AmandaVarDet

Leia ♥ - det lilla extra

Jo, jag sov också bra! :D

Becca

Ja, man kan gå i shorts på kvällen, du kanske inte en behöver någon tjockare tröja heller. För du tycker nog det är varmt, medans jag som har bott här hela året tycker att det är kallt nu;)

Men lika bra att ta med ändå:P



Jo, det börjar nog regna snart här.. Eftersom det bara har regnat ca 2 gånger hittils, denna vecka som var hade vi typ värsta värme vågen men hur det blir till nästa vecka vet jag faktiskt inte..

Veronica

tja hur e läget? =)

Maria - livet i Milano ☆

härligt att sova ut =)

Amanda

Hej jag har frågestund i min blogg, ta gärna en titt och ställ en fråga. Tack i för hand :)!<3

Malin

Åh, jag skulle också vilja ut och resa! Nu blir jag avis :D



Förresten, jag och min kompis har nyss skapat en berättelseblogg. Vi skriver en berättelse ur två olika synvinklar och vill gärna höra lite kommentarer om det! Vad tycker du om idén, är den bra eller kass? :)



Ha det bra!

simone

SV: Tack så mycket, du är så gullig när du skriver :D

FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack för din fråga/frågor :D

Jag kommer att skicka till dig när jag har svarat på den/dom :)

caroliine ♥ :)

fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: