slide show

091022

Tjatja. Slutade sent idag, eller lite tidigare eftersom vi hade franska prov och fick gå när vi var klara.. det gick sådär, men hoppas på det bästa iallafall. Nu är svenska uppsatsen klar och inlämnad, engelskan får jag fixa i helgen, har inte så mycket kvar... hade NO prov idag också, det gick bra tror jag... hoppas det.
Nu börjar det lugna ner sig lite.. Eller nja... har matte prov 2 veckor efter lovet och jag har typ 50 sidor kvar, kommer aldrig att hinna ju, och engelska redovisning när jag kommer hem från Cypern... kul. Nooot. Men aja..

I morgon är det fredag, sen helg, på söndag ska jag packa, på måndag sticker vi till Arlanda och på tisdag Cypruuuuus. WOHO! ♥

Anonym

Jättebra blogg! :)

Allt bra med dig? ;b



(http://steeler.blogg.se/)

Frida

åååh vad härligt att åka utomlands! :)

Mimmi

Wow, va busy. Sjukt mycket läxor och grejjer, kommer inte ihåg att svenska skolan va så tuff.

LIENE

sv: Tack för din åsikt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: