slide show

091019

Kära bloggen, idag var jag i skolan... det var jättekul... *fnizz*. Okej, ska försöka vara seriös.. eh ok... imorse fick jag ett sms från Amanda där det stog "8 dagar kvar", alltså... IIIIIIH. Har väntat i typ 5 månader och nu är det bara 1 vecka kvar... längtar! =) =)

Har typ fullt upp i veckan, förutom alla Cypern förberedelser har jag franska prov, svenska uppsats som ska vara inne den här veckan (tror jag?) engelska och NO... jag kommer typ drunkna i skolböcker. Help!

Kraaaam på er,
Emmelist

tack :D en väldigt mysig outfit sådär. allt bra idag??

Hilda

Vad kul med Cypern :D

vesna.blogg.se

tack desamma =)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Det är bra, själv? :D

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Råkade svara på fel kommentar rätt svar: Lycka till med allt då! :)

Simone

SV: jotack, dagne har varit riktigt bra! Din med? :)

vesna.blogg.se

jaa, du då? =)

Mathilda

Sv: Åh, tack :)



Vad gör du då? :)

diana

men så härligt att fara utomlands :)) Det vill jag med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: