slide show

091017

God morgon (hehehe)

Har ni sovit gott? Det har jag gjort, drömde att jag skulle packa inför Cypern, sen kom jag jag glömde blogga innan vi skulle åka, haha. Wilmisen gjorde mig sällskap och låg brevid mig i sängen hela morgonen, så sött.. hon brukar annars helst ligga uppe i deras klätterträd eller nåt men idag var hon sällskaps sjuk. ♥

Nu ska jag käka frukost och göra i ordning mig, idag blir det fotodag med Emma&Linn och blogawards på kvällen? =)

Hoppas ni får en fin lördag! ♥
m'

tack,detsamma :D allt bra med dig idag? kram

Aida

SV:jaa verkligen :) har du gjort designen själv??

Emma

Kolla in min blogg! :)

MALINHE - FOTOBLOGGEN

SV: ihh tack så mke :DD

alice

svar: tack så mycket! :D allt bra med dig idag?

kraam

Emma

haha, tackar!

Lisa

kikar in :) ha en fortsatt trevlig dag

ida :)

Sv: tack detsamma :D

charlina och elisabeth

hoppas du går en jättebra dag !

M I R A B E L L E

shaaaa snygging!



komentera mitt senaste inlägg och du får en komentar tillbaka, bra va? :* pusssss

M I R A B E L L E

shaaaa snygging!



komentera mitt senaste inlägg och du får en komentar tillbaka, bra va? :* pusssss

vesna.blogg.se

desamma =)

Karin

tack:) ha en fin kväll du med!!

Anonym

sv: Tack detsamma :) gör dy då? :D

Lowa

Heej!



söt blogg!:D



hoppas att du får en trevlig lördagskväll!



Kram!

emmelist

tackar :D allt bra med dig idag?

i

härlig blogg ((:

emmelistt

tack :D ska snart lägga upp videon för hur jag gör den igen...så många som frågat :D

emma

vad gör du idag sötnos? (:

Anonym

Hallå där! Har du haft en bra dag?

V I L M A [mitt liv, min kamera, min stil.]

fin blogg :D

FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; jo, jag hittade lite kläder :D

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Sv; Tack så jätte mycket! :D

issa

snygg header :)

Maria - livet i Milano ☆

åh tycker det är så tråkigt att jag inte kunde gå på blogawards, ibland är det inte roligt att på i italien :P

tess

Vad passar jag bäst i? Blond eller brunett? Tacksam för röst! :)

Hilea

tror min mamma hade den när hon va litem=) vi använde den när vi klädde ut oss när vi va små=)

LINN

I know what you did last summer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: