slide show

Vill ha



Nån som råkar befinna sig i Cypern just nu och kan skicka en fanta med äppelsmak till mig? Hehe
FEBB

haha coolt! den är skön;)

Simone

Vad mumsigt :D

Z A N D R A :)

sv: ja, den är underbar! :D

LiiCee ☆彡

Hej!

Du missar väl inte tävlingen på min blogg där du har chansen att vinna ett presentkort från Modehus.nu?!

Klicka på länken för att komma direkt till tävlingen!: http://liicee.blogg.se/2009/november/tavling-presentkort.html



mvh L .

SUCIO ♥

Är du som mig & ÄLSKAR SKOR? Då tycker jag du ska bli medlem & få GRATIS SKOR!! Pussar SUCIO ♥

GÅ IN HÄR: http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=16111

Popruta

haha det måste vara en udda smakkombination? :D Är det apelsinläsk med touch of äpple eller är det typ som.. kolsyrad MER? :D

Elin

Har influensa men annars har väl dagen varit ok, haha. Hoppas din dag oxå varit bra!

Karin

jaa har varit ut väldigt mycket de senaste 7 åren till slut tröttnar man ju haha jag börjar bli lite för gammal;p

emma

Åhhh vad gott :D

var medoch tävla då?:D

Erika

sv: Ja verkligen :D



Ha en trevlig kväll!

Öbrell

tyvärr :/ ;P den såg väldigt god ut :)



haft en bra dag ??

Frida

haha coolt. den skulle jag vilja smaka :)

Tvillingarna

HEJ =)

Isabella - Zie ~

fråga något i min frågestund? 8>>

linn

ÅÅH

jag vill smaka min vän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: