slide show

Vaccinering...



Först var jag helt säker på att jag inte skulle vaccinera mig men det börjar bli allvarligare och allvarligare nu så jag funderar på att vaccinera mig också.. är så sjukt rädd för sprutor men jag har hellre ont i armen i några dagar än får grisinfluensan. Jag vet inte... har ni vaccinerat er/ska ni göra det/ eller inte?
Börjar dessutom få lite ont ihalsen nu när jag sväljer, hoppas verkligen inte jag blir sjuk nu för jag har så mycket i skolan och har inte tid att stanna hemma.

Passar på att skicka iväg massor med krya på dig kramar till Emma, hoppas du mår bättre snart ♥
TILDA - THE FASHION

får man hoppas =(

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag vaccinerade mig idag.

sprutan kändes inte ens.

och jag tror fördelarna med vaccination är många fler än eventuella biverkningar och bättre än att få flunsan.

simone

sv: Bra fråga, jag har inte använt mycket av cs3 faktiskt :O så jag vet inte :P

Tobias

Jag ska nog vaccinera mig ;)

embelle

Tack julia :)

simone

sV: Haha verkligen, urgo :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: