slide show

Too much...

Det börjar bli för mycket nu i skolan, vi har typ prov, redovisningar och inlämningar i varje ämne (inte syslöjd... än så länge) så jag ska iallafall försöka göra mitt bästa även om jag känner mig superstressad.

Nu ska jag fördjupa mig lite i första världskriget (världskrigen är verkligen inte min grej så jag måste plugga ihjäl mig typ) har prov om det på fredag. sen ska jag bara ta det lugnt, jag orkar seriöst inte just nu

Jen

Tack för kommentaren. Det är riktigt kul att se allas åsikter, verkligen delat. Haft en bra dag?

Malle - Hockeyfru

me too :D jobbigt när de ä rså mycket i skolan, hoppas de lugnar ner sig snart!

Jennifer

vilken fin blogg du har:)

Z A N D R A :)

Helluu! :D

allt bra idag?

YVONNES

Svar: Ja :)

Bloppis

NY BLOPPIS!

http://bloppiss.blogg.se är en ny bloppis som säljer fina kläder till ett billigt pris. Det kommer regelbundet upp en massa impulsköp till ett billigt pris för er.



Besök oss!

LIENE

sv: Så glad att du tycker det var bra skrivet:)



Lycka till med plugget!

Anonym

ja mår bättre nu=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: