slide show

Sommar

Gick hem lite tidigare från julskyltningen, det fanns inte så mycket att göra och dessutom är det iskallt ute.. jag vill ha sommar.. sommar & värme men först jul. Får se om jag går ut igen men det är tveksamt.. haha



Från i somras när vi var på rix fm festivalen



Från rix fm festivalen med basic element på scenen



Från nångång i somras när jag började blogga :) 



Ingen sommar utan marabou sommar... haha. Hoppas den gör comeback nästa år för den var ju bara för god.. har inte smakat vinter än många säger att den smakar konstigt.. får säga till mamma att köpa den så kan vi dela.. hehe



Bästa sommarminnet är nog ändå den 28/6-2008 när jag och Emma såg Avril & Jonas brothers ♥
Erika

sv. Tack, det har jag haft. Hoppas du också haft en bra dag :)

Trueno

GLAD FÖRSTA ADVENT! Eller... Man kanske inte säger så...? Aja, hoppas du haft en fin dag iaf :D Kram Trueno @ http://trueno.blogg.se

Tobias

tack :) hoppas dagen har varit bra!

emma

de är grus i marabou vinter, typ såndär vägsalt :o

simone

Åh underbara sommar :D

embelle

avril <3 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: