slide show

Reseledare

Igår gick jag in på resdagboken, kollade forumet, bilder och så.. sen hittade jag en blogg om en tjej som jobbar som reseledare (jag vill jobba som reseledare) och det verkar huuur kul som helst. Nånting jag verkligen vill göra! Är så sjukt avis på alla reseledare, haha ;p



Innan jag läste hennes blogg visste jag att det är väldigt mycket jobb på t.ex flygplatsen, välkomstmöten, utflykter osv, men nu vet jag mycket mer. =) Det enda "problemet" är väl vad jag ska göra med min lilla flygrädsla? men äh, det är ju flera år kvar, är dessutom väldigt blyg när det gäller att prata inför andra, även om man lär sig det på utbildningen verkar det småläskigt, fast om jag skulle faila på det är det väl bara att söka om till nästa säsong.. då har man ju lite mer erfarenhet iallafall. Haha jag har planerat min framtid redan :p

Jag har velat bli reseledare i lite över 1 år nu, hihi :)
simone

Gud vad roligt! :D Det måste du bli om du verkligen vill :D

Yazmina

Det skulle verkligen vara kul att jobba som det =) tänk att få uppleva så mycket :)

SABINA

nämen vad kul! jag vill också bli reseledare! :)

vesna.blogg.se

jaa =) tävla gärna =)

Sandii

Härlig blogg

Mickan

Nog grymt kul att vara reseledare :D

Tobias

Det var så gott så :D hoppas kvällen har varit bra!

emmelist

vad pysslar du med idag då sötis?

TILALALALA

hallå!:)

Felicia :)

Hej, vilken söt blogg du har :)

Vad gör du idag?



kram<3

FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; tack det hade jag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: