slide show

091120

Trailern/reklamen till Melrose place, är det nån som vet vilken låt det är? Har letat överallt känns det som, så om nån vet vore det bra ifall ni kunde skriva vem det är. ♥ Den låten verkar bra!

Jag har btw skaffat spotify nu så jag har suttit och drogat massor med bra musik idag. Woho!
Ida

tummarna upp för spotyfiy

sandra ♥

jag har inte spotyfi,, haha

juliaofsweden

Heej ;) Guud vad snygg blogg :O :D <33

Jag har skrivit ett inlägg på min blogg '' Dagens Fråga''

Kan du gärna svara på den ? Ängel eller djävul?

www.juliaofsweden.blogg.se

Kram // julia

Bloppis

NY BLOPPIS!

http://bloppiss.blogg.se är en ny bloppis som säljer fina kläder till ett billigt pris. Det kommer regelbundet upp en massa impulsköp till ett billigt pris för er.



Besök oss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: