slide show

Digestive kex med choklad

Just nu: äter sånadär digestive kex med choklad ni vet, dom är bara för goda, haha. Orkar nog inte kolla på idol ikväll, jag är typ sugen på att spela sims, förutom att jag spelade det typ förra veckan så var det jättelängesen jag spelade det, typ i somras nångång. Tycker sims 3 är rätt tråkigt så förhoppningsvis blir det lite roligare med det nya expansionspaketet, typ adventures eller vad det heter.. verkar askul eftersom det har med resor att göra. ♥ 



Cypern 2009 - I miss it ♥
Jag vill ha oktober 2010 nu, då blir det Fig tree bay! Can't wait!
FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Tack så mycket! :D

CLIP

Åh, vad härligt det ser ut!

FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Ja, det hade nog varit snyggt! :D

Erika

sv: Gör det, för den var jättebra :D

emma

alllting bra med dej?:D <3

Sophie

Vart ligger Fig tree Bay? :P

h a i d i s -

FIN blogg, hoppas du har en bra dag ! :D



kraaaaaaam :D

Anonym

ahhha:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: