slide show

Dag 9 - 091103

Och så var hemresedagen här.. lite tråkigt att åka hem även om jag hade liiite hemlängtan. Det har lätt varit en av de bästa veckorna på hela 2009 och jag längtar redan till nästa resa! ♥







Ayia napa runt halv 9 - innan stan har vaknat











Påväg till flygplatsen







Tax free





Fortsättning följer ;)
f

okej :D

Natalie - It's all about attityd

sv: tack så jätte mkt söto :D

Jennifer

Sv: Ja visst är det? :D

MALINHE - fotobloggen! =)

Sv: tack såå himlaa mycke :D!

sandra

åhh förstår det , vem vill hem till kalla sverige.

Leia ♥

Så fint där ser ut!

Jessica

riktig underbara fina bilder :D



Karin

yes skrev om den för ett tag sen) har du?

sarah

vad härligt det ser ut :P

Josefin - www.joseeefins.blogg.se

fina bilder :P

Jessica

jo det är bra här med :D

Malin

Fin blogg :)

Z A N D R A :)

sv: hihi,okej ;P jag räknar ner till min födelsedag (A)

Madde

Tack snälla. Hoppas du haft en bra dag! Kram /M

Sabina

Fin blogg!

Jenny

Förstår att du inte vill lämna cypern och komma hem till kalla kalla Sverige.. hua..

vesna.blogg.se

godnatt=)

Maria

ååh vad härligt de ser ut! Vill oxå åka utomlands!!



Rösta gärna på mig, är med och tävlar om veckansblogg på http://ssarav.blogg.se <--- min blogg är nr 3! tack på förhand! :) Röstar du på mig, hjälper jag dig mer än gärna om du behöver min röst nångång :)

Erika

Shit vad grymt o se länder uppifrån, åhh jag vill också flyga någon gång :D



sv: åh nice ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: