slide show

Dag 3 - 091028



Vid vårat hotell




Nissi beach =)

























Amanda

Hej!

vad mysigt det ser ut ^^

MizthaNguyen (v.

OJ vad vackert :o

egor

åh va mysigt det såg ut! :D

Mina

God kväll.Skoj med semester bilder..Jätte fina.Ha en skön kväll..

Malin

sv: aw, tack finis. du med! :)

fina bilder förresten ;d

Emmelist

tack :D vilka härliga bilder du laddat upp!

anna

härligt det ser ut :)

Karin

häärliga bilder:)

hoppas du får en nice fredagskväll:)

Elin - Design&Makeup

Åh vad härligt, nu när man har gått i detta kalla, regniga väder längtar man verkligen bort.



sv: Nu när jag såg kackerlackorna i ditt inlägg vet jag inte ens om jag vill tänka på tacos. haha

Z A N D R A :)

sv: haha eller hur ;p du ser dom med ludd typ? dom kostade över 3000kr, jag ba "OFC ATT JAG KÖPER DOM" hhaha :D ironi

simone

sV: Taack finaste Julia! :D

vesna.blogg.se

härliga bilder=)

SANNA

Hej tjejen! :)

Hur är det med dej? :]



KRAM

Tova Friman

Åh vad jag blev sugen på att åka utomlands!

RASMUS

kolla min blogg om du gillar foto :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: