slide show

Dag 2 - 091027

Fortsättningen :)



Ayia napa :)



Kloster









Maaaaat :)





Hamnen







FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Ja, visst är den? :D

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Åh, vad härliga bilder :D

ahallen

Sv: tack så mycket! :)

Anonym

häörliga pics..

kolla gärna in denna bloggerska, ett tips bara =)

Z A N D R A :)

men gud vad många bilder, jobbigt o scrolla, hahha :P



sv: jag vet inte, har inte testat den x)

Kirch

Hej, allt bra med dig? =)

Tobias

Supergott med godis =)

vesna.blogg.se

härliga bilder=)

Anonym

de nedersta bilderna var riktigt riktigt fina (:

Jossan

Härligt att vara utomlands! Milkshakes såg lovely ut! :D

LIENE

sv: bra det=)



Fy vad mysigt det ser ut! Jag vill också resa. Slippa tråkiga Sverige.

Åh, vill också åka utomlands. bara 3 veckor kvar, sen äre kanarieöarna som gäller (:

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Milkshaken ser ut att vara hur god som helst :D

Johanna

Hur fina är inte dom bilderna då? :)

Jemini ♥

fyyy vad goa bilder! blev grymt glad när jag såg dem :D

Malle - Hockeyfru

hihi ;) åh va härliga bilder!

Sandra :)

ååh, vad mysigt! jag var där förra året :)

jennifer

härliga bilder

Neha

Åh vad härligt det såg ut:D

Trees

Herregud vilka härliga bilder!!:D Jag önskar jag vaar i en sådan värme nu!

YVONNES

Jättefina bilder! Jag var i Larnaca för några veckor sedan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: