slide show

2012

Nu sticker jag och mina vänner iväg till pizzerian och käkar pizza (nähä??) sen ska vi se 2012, woho! Skulle varit kul att se den i sånadär 3D glasögon... hehe. Berättar mer om vad jag tyckte osv om filmen sen (om jag överlever, kommer typ sitta med godispåsen framför ansiktet och titta fram lite då och då... haha nejdå)

So long ♥



We were warned... tror ni jorden kommer gå under 2012? En fråga som är väldigt intressant att diskutera och som ingen har svar på.

Blir jätteglad för all hjälp jag kan få angående inlägget nedan..
MrsEmma

Jaha! det såg ju helt underbart härligt ut!

bbellahh

Åh, den vill jag också se, den verkar sjukt bra. Nyfiken över att se vad du tyckte om den sen :)

tilda

sv: tack detsamma ! :)

Karin

den skulle jag också vilja se.. var den bra?:)

Anonym

är de en bra skiva då ?

Anonym

Jag tror absolut inte den kommer göra det. :)

Seen

Min syrra tror jorden ska gå under år 2012 .___.

R i i - C h a n

haha, vad coolt! jag såg den igår med!



och man får ju hoppas på att jorden inte går under 2012.... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: