slide show

091126

Börjar 9 idag så jag ska snart gå och möta upp Felle om inte hon hinner före.. idag har vi nån slags friluftsdag.. innebandy.. ska fråga om vi får ta en promenad istället, innebandy är inte riktigt min grej, haha.
Efter skolan blir det öppet hus på john bauer gymnasiet och vi kanske hinner med lite shopping innan affärerna stänger, hihi. Ses sen ♥

sandra

hoppas du får en trevlig dag :D

Liene

tycker innebandy kan vara kul:)

FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Naw, tack så jättemycket! :D

Vida

SV: Tack! ♥ Desamma. (;

Rebecca

Just nu säljer jag min nyköpta och helt oanvända Everest jacka till ett billigt pris! Intresserad?

Kika då in på min blogg och läs mer där :)

EMZ Wanted B )

vad är John bauer gymnasiet för nått? vad köper man där?? <3 allt bra? :) många frågor! <3 :0)

Malle - Hockeyfru

haha ah, jäkla skitväder:P blev de nån shopping?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: