slide show

091125

Slapp dag idag, vi kollade på 2 gymnasieprogram. (natur&samhäll) På natur fick vi hålla på lite med lite experiment och råkade starta brandlarmet... haha! Sen fick vi döpa en vandrande pinne som fick heta Berta, vandrande pinnar är ju lite småcoola, haha. Samhäll var lite segare mest sitta och lyssna... men jag vet iallafall vad jag vill gå, samhäll/handel - turism.. nån som går på det får gärna berätta lite om det =)
Anonym

tack:D

Erika

sv: Ja Gina har oftast snygga kläder :P

Tobias

Gör det :) hennes blogg är sjukt bra!

simone

sV: Jaa, håller med dig där :D

pelle

Berta? Kan vara det bästa namnet någonsin på en vandrande pinne? ;)

Anonym

det är faktist riktigt intressant! jag går själv sam/turism programmet och det roligaste är iaf helt klart turism lektionerna. alla andra lektioner är precis likadana som du har i 9an. men jag tycker att du ska absoult välja det! tror det är mer intressantare med lite handel i programmet också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: