slide show

091123

Nu är jag hemma.. whats up med vädret egentligen? det har seriöst regnat varje dag (förutom i lördags!) sen jag kom hem från Cypern... Jag tar en sista minuten och flyr till Thailand snart, nån som hänger på? =)

Hade SO prov idag... det gick sådär, det var rätt svårt men jag gjorde mitt bästa, hoppas det räcker.
FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Tack så mycket! :D

simone

sV: Jaa, frukost är verkligen viktigt! :)

Anonym

heheh det regnar jämt:p

mina

Ja det går snabbt..så snart är det nytt år..Ha en skön kväll..

torin

Jag hänger på ..

.. om du betalar biljetten, haha :D <3

vesna.blogg.se

jaa =)

FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Okej, jag meddelar dig sen när jag har valt ut dom som går vidare! :D

FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

Jag ska till Thailand om 1 månad ;D

Emmelist

ja det ska bli jättemysigt med all jul som kommer fram :D



när ska ni pynta?

Malle - Hockeyfru

hihi ja;) hade gärna hängt med till solen, riktigt trist väder.. :(

Linn

det regnar och regnar och regnar :(

Anonym

vet:( tack:*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: