slide show

091122

Har precis vaknat efter flera timmars sömn, precis vad jag behövde. Idag blir det nog lite första världskrig plugg, kanske har prov på det imorgon... nu: frukost. Ses sen =)
Amanda

Hej!

Har en fråga på min blogg ang. om man tror på något övernaturligt.

Gör du det? Och i sånt fall vad tror du på?

Svara gärna om du vill. Du behöver såklart inte, men det vore roligt att veta! :)

Kramar!

/Amanda

www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

LINDA

fin blogg! allt bra med dig? :)

Ida

Hihi, gullig text du har på headern! :)



Hej sötan, nu är det frågestund i bloggen! Kika gärna in och lämna en fråga, eller två? Pusspuss

sandra ♥

samma här ! :D

Erica

Hej :)

Skulle du kunna hjälpa mig?

jag ska köpa en ny festklänning men kan inte bestämma mig riktigt vilken jag vill ha :/ vilken tycker du är snyggast? :)

tacksam för svar :)

Kram

simone

sV: Haha tack :D

Bloppis

NY BLOPPIS!

http://bloppiss.blogg.se är en ny bloppis som säljer fina kläder till ett billigt pris. Det kommer regelbundet upp en massa impulsköp till ett billigt pris för er.



Besök oss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: