slide show

091119

Tjaaaa! Nu på morgonen ska vi se nån film, typ die welle (?) så vi har ingen engelska eller matte. Woho! Fast vi slutar sent idag plus att jag kommer typ drunkna i skolböcker.. idag ska jag iallafall skriva ut en fördjupning om första världskriget och plugga ihjäl mig. Ihelgen ska jag läsa ut den där Strindberg boken, suck... plugghelg får det bli.
Ses sen!
Emmelist

hoppas du sovit gott med :D allt bra idag?

emma

Jag vet att det inte är roligt att få reklam, men om du gillar mode, skönhet och andra tjejiga saker så vill jag bara tipsa dig om en blogg - nämligen min nystartade mode/skönhetsblogg! :-) Den kommer att fyllas med massor av härliga saker i framtiden och jag hoppas att du kanske vill läsa den! :)

simone

En tysk film också..? Vad seegt :P

Emma

Nice blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: