slide show

091112

Slutade vid 4 idag så jag har precis kommit hem... ikväll måste jag plugga matte, har prov imorgon. Imorgon är det fredag iallafall, veckorna går väldigt fort! Ihelgen ska jag vara med Linn, vi har bestämt för att göra tsatsiki, baguette och muffins (pepparkakor?) haha. =)

Imorgon är det dessutom fredag den 13:e och filmen 2012 har biopremiär, den verkar asbra, måste se den!
Sara

Hej! Jag har en fråga hur gammal är du??

Linn

jag har också matteprov imorgon :p

Emma-FOTOBLOGGEN

Japp:)

Detsamma;)<3

vesna.blogg.se

haha jaa =)

You

Vill också se 2012! :)

You

Vill också se 2012! :)

Tobias

tack så hemskt mycket :D

fiiisa - it's all about me

Kikar in och önskar dig en fortsatt trevlig torsdag! (:

M I R A B E L L E

jag har design utlottning som jag lottar ut i kväll, helt gratis, hur lätt som helst. du skriver bara att du vill ha den å sen är du med ;) bra va ? :* puuuuuussssss

Julia Swalander

Hej, vilken jätte fin blogg du har! :)

Jag tänkte fråga om du ville hjälpa mig och min pojkvän att vinna gratis resor under hela vårterminen hos Swebus Express?

Läs på min blogg varför! DIN röst är guldvärd! :)

Klicka bara på länkarna och rösta, klicka på båda två!

Det går på mindre än 1minut!



http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=49

http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=54



... Och om du sedan vill ha ännu flera besökare till din blogg, länka mina bidrag på

din blogg åt mig så länkar jag dig på min blogg! :)

Ha en fortsatt bra dag! :)

Anonym

vill också se 2012!

FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Ja, det hade det nog varit :D

Anna

sv: det var riktigt gott också! =D <3

mst

godnattt:)

Simone

sV: Tack så mycket Julia! vad snäll du är :D

stocklyn

ja men de e ju klart


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: