slide show

091111

Kom nyss hem från skolan, vi hade en rätt slapp dag idag, på eftermiddagen var det nån som hade typ en konsert och efter det var det någon som snackade om internet... det mesta visste man redan men det var skönt att inte behöva jobba slutade dessutom 30 minuter tidigare. =)

Julia Swalander

Hej vilken jätte fin blogg du har:)

Eftersom jag deltar i en tävling hos swebus så tänkte jag berätta för dig

att eftersom det är en ny vecka nu så kan alla som reda röstat, rösta igen!

Och ni som inte röstat får jätte gärna lägga en röst på mig och min pojkvän :*

(man kan rösta varje ny vecka tills tävlingen är avslutad!)

Klicka bara på länkarna och rösta, klicka hellst på båda två!

Det går på mindre än 1minut! DIN röst är guldvärd?

(om du vill veta mer, läs på min blogg varför)



http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=49

http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=54



... Och om du sedan vill ha ännu flera besökare till din blogg, länka mina bidrag på

din blogg åt mig så länkar jag dig på min blogg! :)

Ha en fortsatt bra dag! :)



(om du redan fått detta medelande så radera det bara!)

embelle svarar:

åk med! :D

secretstyle

Hej! Jag har startat en ny blogg som kommer handla om kändisar, mode och en hel del tips. vill egentligen inte göra reklam men det vore kul med lite nya besökare & feedback! take care:)

Nicole

Fin blogg.! Hur fan lägger man in videor från youtube.? (A) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: